*
Tuotteeseen ei voi yhdistää tarjouksia tai alennuskoodia.
Ilmainen toimitus 49€ tilauksiin
IRIS™ 2 - Ylellinen hoito silmänympäryksille!
IRIS™ 2 työskentelee vähentääkseen näkyviä ikääntymisen ja väsymyksen merkkejä silmien ympärillä ainutlaatuisen vuorottelevan T-Sonic™-teknologiansa avul...
Lue lisää
IRIS™ 2 työskentelee vähentääkseen näkyviä ikääntymisen ja väsymyksen merkkejä silmien ympärillä ainutlaatuisen vuorottelevan T-Sonic™-teknologiansa avulla. Suorittamalla hellävaraista hoitoa kahdesti päivässä silmänympärysiholle saadaan pehmeämpi, virkistynyt ja nuorekkaampi ilme. Tämä virkistävä rutiini parantaa myös ihon kykyä imeä itseensä silmänympärysvoiteet ja seerumit, samalla kun se minimoi silmäpusseja, tummia silmänalusia, hienoja juonteita ja ryppyjä.
IRIS™ 2 voidaan ladata ja käyttää jopa 150 kertaa. Siinä on kaksi eri tilaa, Pure ja Spa, joissa kummassakin on 8 eri nopeutta, mahdollistaen rutiinin räätälöinnin yksilöllisten tarpeiden mukaan. Pure-tila tarjoaa lempeän hoidon, joka muistuttaa manuaalista hierontaa pehmeillä sormenpäillä, mikä on ihanteellista varhaisiin ikääntymisen merkkeihin. Spa-tila tarjoaa intensiivisemmän hoidon akupainalluksella ja T-Sonic™-pulssauksilla, täydellinen vaihtoehto voimakkaampiin ikääntymisen merkkeihin. Kokonaisvaltainen ratkaisu silmänympärysalueen yksilölliseen ja tehokkaaseen hoitoon!
Käyttö
Ennen kuin aloitat IRIS™-laitteen käytön, sinun on avattava tuote. Avataksesi sen pidä + ja - painikkeita alhaalla yhtä aikaa 3 sekunnin ajan, kunnes laitteen alapuoli syttyy valoon. Jos haluat lukita tuotteen matkustamista varten tai vastaavaa, toista samat vaiheet.
1. Levitä silmänympärysvoiteesi silmien ympärille.
2. Paina IRIS™:n virtapainiketta käynnistääksesi sen. Säädä sitten intensiteettiä + ja - painikkeilla.
3. Aseta IRIS™ sisäkulmaan ja vie se alaspäin ja silmäluomen mukaisesti, kunnes se sammuu. Tällöin rutiini on päättynyt. Toista toiselle silmälle.
Hinta on tuotteen alin myyntihinta viimeisen 30 päivän aikana. Hintaan vaikuttavat ajanjakson aikana tapahtuneet hinnoittelumuutokset, esimerkiksi kampanjahinnat.