*
Tuotteeseen ei voi yhdistää tarjouksia tai alennuskoodia.
Ilmainen toimitus 49€ tilauksiin
Beach Walk on moderni kukkaistuoksu, joka muistuttaa kävelystä meren rannalla. Aurinkoiset kesäpäivän vivahteet yhdistyvät hehkuvaan sitruunaan, kookosmaitoon ja seetripuuhun. Tuoksu on persoonallinen...
Lue lisää
Beach Walk on moderni kukkaistuoksu, joka muistuttaa kävelystä meren rannalla. Aurinkoiset kesäpäivän vivahteet yhdistyvät hehkuvaan sitruunaan, kookosmaitoon ja seetripuuhun. Tuoksu on persoonallinen ja lämmin kukkaistuoksu, joka tuo mieleen auringon ja huolettomuuden.
Beach Walk kuuluu ‘REPLICA’ Memories -kokoelmaan, tuoksuperheeseen, joka on suunniteltu herättämään henkilökohtaisia, mutta kaikille samaistuttavia muistoja. Kävellessäsi merenrannalla tunnet pehmeän ja kostean hiekan jalkojesi alla. Aallot hyväilevät nilkkojasi, ja ilma tuoksuu suolaisen raikkaalta. Keskipäivän aurinko valaisee rannalla meren hiomia värikkäitä lasinpaloja ja kuluneita simpukankuoria. Auringon lämmön pehmentämä ihosi huokuu kesäisen päivän ainutlaatuista tuoksua.
TUOKSUPERHE / TUOKSUTYYPPI
Raikas / Raikas kukkaistuoksu
VIVAHTEET
-Pohjatuoksu: Myski, seetripuu, bentsoiini
-Sydäntuoksu: Ylang ylang, transluzone, heliotrooppi, kookosmaito
-Latvatuoksu: Bergamotti, punapippuri, sitruuna
Suositeltu käyttö:
-Oman kehosi lämpö tehostaa tuoksua. Käytä polvi- ja kyynärtaipeisiin saadaksesi pitkäkestoisen ja voimakkaamman tuoksun.
-Älä hiero tai taputtele ihoa levityksen jälkeen. Se aiheuttaa tuoksun rikkoutumisen, jolloin se haihtuu iholta nopeammin.
-Jos käytät tuoksua mieluummin ranteisiin, toista levitys käsienpesun jälkeen, koska pesu aiheuttaa tuoksun huuhtoutumisen pois.
-Vaihda tuoksu uuteen 12 kuukauden välein. Yli vuoden ikäiset, vanhentuneet hajuvedet menettävät alkuperäisen tuoksun koostumuksen.
Eau de toilette vai eau de parfum?
Ero on parfyymiöljyn määrässä. EDT sisältää sitä 5–9 prosenttia, kun taas EDP sisältää enemmän, yleensä 8–14 prosenttia. EDP:t kestävät siksi pidempään ja tuoksuvat voimakkaammilta.
Tietoa tuotemerkistä
Belgialainen suunnittelija Martin Margiela perusti pariisilaisen muotitalo Maison Martin Margielan vuonna 1988. Tämä muotia ja designia luova tuotemerkki suunnittelee niin haute couture- kuin ready-to-wear-mallistojakin sekä nahkatuotteita, jalkineita, asusteita ja tuoksuja.
Vuonna 1994 Maison Martin Margiela lanseerasi kausittaisen ‘REPLICA’-kokoelman. Kokoelma keskittyy jo olemassa oleviin erittäin käytännöllisiin ja tunteita herättäviin vaatteisiin ja asusteisiin, jotka on valmistettu uudestaan äärimmäisen tarkasti niin, että vaatekappaleen tai asusteen alkuperäinen olemus säilyy.
Maison Martin Margiela laajensi konseptia ‘REPLICA’-tuoksukokoelmallaan, joka herättää syvällä mielessämme olevia tuoksumuistoja.
Lisätietoa tuotteesta:
Kunkin ‘REPLICA’-pullon siluetti on saanut innoituksensa perinteisistä apteekkipulloista, mikä tekee kokoelmasta välittömästi tunnistettavan. Kussakin pullossa on sataprosenttisesta puuvillasta valmistettu etiketti, johon on painettu tekstiä mustalla musteella. Se muistuttaa ‘REPLICA’-couture-kokoelman vaatteissa ja asusteissa käytettyjä tuotelappuja. Ainutlaatuisten pumppujen ympärille on kiedottu narua, joka symbolisoi alkuperäisen ‘REPLICA’-couture-malliston autenttista uudelleenvalmistusta.
Tuoksujen etiketit muistuttavat couture-malliston tuotelappukonseptista. Jokaisen tuoksun pahvipakkauksessa on polaroid-kuva, joka esittää ohikiitävää hetkeä himmeissä väreissä ja pehmeässä valossa – kuin runollinen viittaus tuoksun takana olevaan tarinaan.
Käyttö
Vinkki 1: Koska kostea iho lukitsee tuoksun sisäänsä, levitä tuoksua heti suihkun tai kylvyn jälkeen ja ennen pukeutumista.
Vinkki 2: Levitä tuoksua pulssikohtiin viettelevän vaikutuksen ja voimakkaamman diffuusion luomiseksi. Suihkuta tuoksua haluamaasi kohtaan vähintään 15-20 cm etäisyydeltä.
Vinkki 3: Jos haluat tuoksun leviävän voimakkaammin, suihkuta tuoksua ilmaan ja kävele sen läpi. Odota, kunnes tuoksu on kuivunut iholle, ennen kuin haistat sitä. Hierominen tuhoaa tuoksun sidoksen ja muuttaa tuoksua.
Hinta on tuotteen alin myyntihinta viimeisen 30 päivän aikana. Hintaan vaikuttavat ajanjakson aikana tapahtuneet hinnoittelumuutokset, esimerkiksi kampanjahinnat.