*
Tuotteeseen ei voi yhdistää tarjouksia tai alennuskoodia.
Ilmainen toimitus 49€ tilauksiin
Shiseido Synchro Skin Self-Refreshing Foundation on edistyksellinen, ilmastoon mukautuva meikkivoide, joka on kehitetty kaikille ihotyypeille. Se antaa virheettömän, semi-matan peittävyyden, joka kest...
Lue lisää
Shiseido Synchro Skin Self-Refreshing Foundation on edistyksellinen, ilmastoon mukautuva meikkivoide, joka on kehitetty kaikille ihotyypeille. Se antaa virheettömän, semi-matan peittävyyden, joka kestää 24 tuntia*. Keskitasoisen tai täyden peittävyyden antava kerrostettava meikkivoide sisältää ActiveForce+™-teknologian, joka mukautuu elämäntyyliin ja tekee meikistä lämmön-, hikoilun- ja liikkeenkestävän. Lisäksi se suojaa ympäristön rasituksilta, kuten UV-säteiltä, siniseltä valolta, kuivuudelta ja saasteilta. Sisältää suojakertoimen SPF 30. Luonnollisen ja kevyen tunnun antava meikkivoide pitää ihon raikkaan ja kosteutetun tuntuisena 8 tuntia**.
luonnollinen, semi-matta lopputulos ja suojakerroin SPF 30
keskitasoinen tai täysi peittävyys
pitkäkestoinen
ihanteellinen kaikille ihotyypeille
TESTITULOKSET
98 % naisista kokee, että meikkivoide tuntuu iholla miellyttävältä koko päivän***
91 % naisista kokee, että meikkivoide tasoittaa ihon sävyä***
91 % naisista kokee, että meikkivoide ei kerry ihohuokosiin ja juonteisiin***
92 % kokee, että meikkivoide tasoittaa ja häivyttää epäpuhtauksia pois näkyvistä***
93 % naisista kokee, että meikkivoide näyttää koko päivän siltä, kuin se olisi juuri laitettu***
*Kliininen testi, 31 naista
**Mittaustulos, 11 vapaaehtoista
***Kuluttajatesti, 100 naista
Käyttö
Ravista pulloa hyvin ennen käyttöä. Avaa pumpun lukitus kääntämällä. Pidä pulloa viistosti ja paina alaspäin annostellaksesi meikkivoidetta. Levitä ihonhoitotuotteiden jälkeen iholle tasaisesti kasvojen keskiosasta ulospäin. Kerrosta halutessasi levittämällä useampi kerros. Pyyhi pumppu käytön jälkeen.
Hinta on tuotteen alin myyntihinta viimeisen 30 päivän aikana. Hintaan vaikuttavat ajanjakson aikana tapahtuneet hinnoittelumuutokset, esimerkiksi kampanjahinnat.